Show newer

@mira I feel like this is how it feels to be in a Skittles commercial :blobrainbow:

🎉🎉🎉 Released!!!! 🎉🎉🎉

Loud fun glitchy retro-y dance-y whatever music noise yes

Enjoy!!! <3 :boost_ok: :boost_ok: :boost_ok:

miraonthewall.bandcamp.com/tra

Show thread

🎉🎉🎉 Released!!!! 🎉🎉🎉

Loud fun glitchy retro-y dance-y whatever music noise yes

Enjoy!!! <3 :boost_ok: :boost_ok: :boost_ok:

miraonthewall.bandcamp.com/tra

Show thread

rest assured the quantity of silly dancing I am doing right now is *significant*

Show thread

I am discovering that hyperpop/dariacore sample packs are extremely useful for things that really aren't either of those lmao

Show thread

Or to like, get some stems from a metal track or sth but mix it like it's EDM and see what I end up with. That could be fun.

Show thread

Getting the sudden urge to make like,, rock music lmao

lewd-adj ment, silly 

Only notable thing I'm not happy with in this is the fact my brain randomly said "lol if you took the memes out this is 100% music for a PMV" and now my brain shows me *things* whenever I listen to it lmao

Show thread

Released!! Again!!

Same track, but drop is about a minute longer now cause I added the extra idea :)

miraonthewall.bandcamp.com/tra

Show thread

haha what if I had more ideas to make the drop even longer after releasing it?

Show thread

Hey so uh apparently this won the remix competition lmao what the fuck

Show thread

🎉🎉🎉 Released!!! 🎉🎉🎉

Big bouncy bass house 🅱️omplextro idk lmao

Enjoy!! <3 :boost_ok: :boost_ok: :boost_ok:

miraonthewall.bandcamp.com/tra

Show thread

🎉🎉🎉 Released!!! 🎉🎉🎉

Big bouncy bass house 🅱️omplextro idk lmao

Enjoy!! <3 :boost_ok: :boost_ok: :boost_ok:

miraonthewall.bandcamp.com/tra

Show thread

Came back to it this evening and finished this extended drop. Put a little start/end on it and it's almost 4 minutes of music so I'm happy that's enough.

10h18m and I'm gonna call it. Expect a release within the next hour or two ^^

Show thread

This is gonna end up being like,, just 3 drops glued together probably. Like this first drop is still too cool and laid back to go into a separate build, so I'm gonna use the end of it as the build into a B drop, then see how much material I have at that point.

Show thread

me: "I'm gonna make a build next"
brain: "no we're gonna leave this playing on repeat for the next 2h"

Show thread
Show older
Mastodon.ART

Mastodon.ART — Your friendly creative home on the Fediverse! Interact with friends and discover new ones, all on a platform that is community-owned and ad-free. Admin: @Curator. Currently active moderators: @ScribbleAddict, @TapiocaPearl, @Otherbuttons, @Eyeling, @ljwrites