Pinned toot

Ops... I didn't really make an introduction post like everyone else did lmfaoo.... Um, YEAH. My name is Tariah as you can see in my bio! I don't care about any pronouns like at all so call me what you feel. I LOVE JOJO..... BARA'S.... big juicy dudes in general and I need to draw more of them tbh. I love drawing fanart of whatever I'm into but I want to feel more comfortable with drawing OC's too haha. I love coloring but I dislike the lineart process 🤔? I cry over BARA'S too much! HA

Saw a tumblr post warning people that twitter might do the same thing as tumblr to artists, which yes, they very well might. The fediverse should prepare to accept new users, more art-themed servers might be good.

Wip.... I've always wanted to draw Suyohara's OC's.... He's one of my fav Bara artists lol. (Forgot to add tags ><)

Also, pls read Dorohedoro if you don't mind dark humor and gore. It's goals OR.......................

I STILL HAVE TO FINISH READING EYESHIELD 21! IT'S SO GOOD TOT! I took a break to finish Dorohedoroajsjjs. I'm almost done and it's so great!

CU.....SJDJDJJDJD I LOVE HIM...

I still have yet to get into the series tho ORZ. I just really like the character designs and Cu.

Old Rei fanart from like, early 2017 or so??? Also, NGE is gonna be on netflixsjjdjd wow, Idk how they convinced Gainax to hand over the rights ORZ. Powerful.

To spruce up my activity, I thought I'd post some more recent character art! Here's some pics of one of my shadowrun oneshot characters: Friday

Tumblr........................................ Anyway, I wish I was more active here... Enjoy some selfship/ Akiracest doodle ><.

Some MumenSai ajajjsj. I am so happy that OPM is coming back next year alongside MP100.

Show more
Mastodon.ART

Mastodon.ART — Follow friends and discover new ones. Publish anything you want & not just art of all types: links, pictures, text, video. All on a platform that is community-owned and ad-free.