i'm still kickin!! just been away from social media in general

good riddance 2020, happy bday ping, and a happy new year to all y'all

happy birthday tim!!! i don't think i've posted them here before so here's his family

good evening fedi i completely forgot to post last week's update here so y'all get a double whammy!!
read here: dreadnoughtdespair.space/story
or start from the beginning! dreadnoughtdespair.space

today's dreadnought update is the first batch of free time events!! :happey: idk who all on here is reading but if ur interested this is a good time to catch up!

read here: dreadnoughtdespair.space/story
or start from the beginning! dreadnoughtdespair.space

short update tonight but there's music! unfortunately the music is the most cursed 45 seconds of audio i've ever attempted to produce
read here! dreadnoughtdespair.space/story

i've been real under the weather this week so i'm pushing the dreadnought update back to wednesday BUT if u have 3 hours to kill i reworked my non-spoilery character playlist lol dreadnought-despair.tumblr.com

it's siegfried's birthday today!! or well it was until it turned midnight just now

hello if you have been following me and wondering what the cw: "dreadnought" stuff is about here it is!! the thing what i have been working on

is a sci-fi/comedy/mystery hypertext fic, loosely based on but you don't have to know anything about the series to read it! the rewritten prologue is up now come meet my wacky OCs (warning for swears and eventual gore tho)

馃殌 dreadnoughtdespair.space

i Did It...... i got all the refs finished and uploaded before artfight's servers got slammed lol

here's my acct again if u wanna follow or just read more about em! artfight.net/~ameliadrawsthing

Show older
Mastodon.ART

Mastodon.ART 鈥 Your friendly creative home on the Fediverse! Interact with friends and discover new ones, all on a platform that is community-owned and ad-free. Admin: @Curator. Moderators: @EmergencyBattle, @ScribbleAddict, @TapiocaPearl, @Otherbuttons, @katwylder